Jag står upp för Borg/Madsen & Nilsson/Gren

Jag står upp för Borg och Madsen. Ropen på att duon skall avgå eller sparkas ser jag som en riktigt dålig lösning. För det överhuvudtaget skall komma på tal i min sinnesvärld vill jag se två bättre kandidater på podiet. Några sådana har jag inte sett eller hört talas om.

Kommer att tänka på ”gräset är grönare på andra sidan”. Så känns det kanske. Men är det så?

Jag ställer upp på att förändringar behövs i Malmö FF. Men inte personella sådana.

Och det händer saker i föreningen. Symbolen för detta är att vi numera har en vd och snart även en informationschef. Arbetet och självrannsakan har påbörjats! Trenden skall och kommer, så att säga, brytas!

Och mitt förtroende för Nilsson och Gren är fortsatt högt. De har stått upp riktigt bra i stormen. Visst har jag haft frågetecken kring vissa bitar? Men detta blir bra till slut!

Tålamod är fortfarande nyckelordet. Kan tolvan fortsätta på den inslagna vägen är vi i längden oslagbara.

Allt har sin arena!

Läs mer:
http://sydsvenskan.se/sport/mff/article374780/Vi-har-inte-varvat-tillrackligt-bra.html
http://sydsvenskan.se/sport/article374776/Norrkoping-narmar-sig-MFF.html
http://sydsvenskan.se/sport/mff/article374727/Pengarna-tillbaka-brom-MFF-aker-ur.html

Kommentera

