Klippt SIBA-kort

SIBA, ett svenskt företag i Sverige?

Har just klippt sönder mitt SIBA-kort och returnerat det till utställaren.

Detta då SIBA går ut med erbjudande som jag som svensktalande inte kan ta del av.

Känner jag mig då verkligen krängt?
Både ja och nej.

Ja, därför åt att jag är så innerligt trött på alla dessa anpassningar och alla dessa fjäderlättskränkta nysvenskar.

Och för att inte nämna alla dessa politiskt korrekta gummiryggar som säljer ut alla de grundläggande värderingar som gjort Sverige till Sverige.

Jag tål mycket men nu var det dags att även för mig att konkret reagera.

Bakgrund.

SIBA publicerade en helsidesannons för plasmaskärmar i tidningen Metro på arabiska.

Detta tilltag har nu blivit DO-anmält av en privatperson (dock inte undertecknad).
Metro, Stockholmupplagan 080926 sid 47.

DO-anmälan

En kommentar till Klippt SIBA-kort

  1. JMO skriver:

    Kära nån då, denna reklam förstörde verkligen för oss svenskfödda. Julskinkan försvann från julbordet och älgen blev utrotad.

    Med all respekt, men du verkar som en person som skulle gå förbi en våldäkt eller misshandel för att sedan oja-dig över det hela.

    En RIKTIG svensk patriot välkomnar våra nya invånare, för tillsammans ska vi göra detta land bättre.
    Eller är du upptagen med att suga ut pengar från ”soc” för att någon kompetent blatte snott ”ditt” jobb?

    ADM: Om du inte förstår vad jag skriver vore det bättre att du plitar ner det. Att du varken ser den stora eller lilla bilden är häpnadsväckande. Och att dessutom raljera om mig som person utan att känna mig eller ens veta vem jag är väl inte helt klockrent för att uttrycka mig milt. Och jag hade tveklös välkomnat alla ”nya” om det hade visat sig kunna bli bättre. Men alla tänkbara och otänkbara siffror pekar åt det sämre. Det är en katastrof utan motstycke! Att det finns områden i konungariket Sverige där räddningstjänsten inte kan rycka ut till utan Poliseskort säger det mesta om tillståndet i nationen. Jag har fått nog!

Kommentera

