Tre nya bilar brann i natt

Och tre bilar brann på Rosengård i natt. De tre bilarna totalförstördes i en anlagd garagebrand på Bennets väg.

Undrar vad försäkringspremien är för bilägarna på Rosengård?

 

Mer om Rosengård och bränderna i tidigare postningar i bloggen:

  

SDS

8 Responses to Tre nya bilar brann i natt

  1. Jakob skriver:

    Du, skaffa dig ett jobb. Att sitta och skriva ”ut med alla invandrarna – ariskt Sverige!” efter VARJE artikel är inte ett jobb.

    ADM: Du kommenterar nog fel blogg. Läs först om min bakgrund innan du skriver om mig!

  2. rim skriver:

    Jag har följt din blogg länge och aldrig sett att du skrivit ”ut med alla invandrare-ariskt Sverige!”. Jakob är illiterat!

  3. JohannaV skriver:

    Jakob är inte bara illitterat ut utan har förmodligen en egen smutsig agenda.

  4. Joel skriver:

    Tvärtemot vad jakob påstår håller du i alla lägen en sansad ton, vilket jag respekterar. Det är uppmuntrande att se någon som verkligen engagerar sig , och vill göra en skillnad. Trots att jag inte i alla lägen håller med dig i dina åsikter respektera jag, din hängivenhet och din vilja att göra en skillnad. Fortsätt att engagera dig i det du tror på! Jag kommer att fortsätta att läsa dina inlägg.
    ADM: Tack! Lite nyfiken bara på vad du inte håller med om?

  5. Joel skriver:

    Hur problemen ska lösas. Sverigedemokratierna är inte lösningen. Sverigedemokraterna är den till synes enkla och lätta lösningen, som kommer att visa sig vara riktigt farlig och obehaglig väg på längre sikt.

    ADM: Vänsterns vanliga flumargument. Men jag ger dig chansen: Konkret vad menar du?

  6. Sune skriver:

    Det var farligt även för tio år sen att ställa ifrån sig bilen i Rosengård.

    De timmar min bil stod parkerad där lyckades en smitare backa rakt in i sidan = buckla efter kofångare eller nåt.

    Idag undviker jag att vistas i den stadsdelen … och jag har inget som tvingar dit mig. Tackochlov!

  7. World Traveller skriver:

    Naer man laeser denna och andra liknande bloggar som aer troetta paa det oekande vaaldet och nedrustningen av Sverige saa ser man att personer som Jakob blir mer och mer rabiata och gaar till vilka ytterligheter som helst foer att foersvara vaara sinnessjuka vaensterpolitiker (och hoegerns invandringspolitik) och alla invandrare som begaar brott efter brott. I deras oegen aer braender, gruppvaaldtaekter, raan, misshandel och mord utfoerda av invandrare (fraemst muslimer) inget brott utan bara tecken paa utanfoerskap och svenskars rasism. Deras oenskan att till varje pris infoera Islam i det svenska samhaellet kan jag bara inte foerstaa. Islam uppbackad av Vaenstern aer idag det stoersta hotet vaerlden har upplevt sen Nazismen. Om dom inte bekaempas blir det ingen trevlig vaerld att leva i. Det aer ju bara att se paa alla laender som har tagits oever av muslimer, det aer ju bara skit och elaende daer. Likasaa kommunistdiktaturerna. Paa tal om det saa aer ju svenska media mycket likt det forna Oest-Tysklands media.
    Till Jakob och hans anhaengare – Flytta till Saudi-Arabien eller Nord-Korea om det nu aer ett saant samhaelle ni vill ha. Haer aer ni fan inte vaelkomna.

  8. […] Som jag ser det Malmö, Sverige och världen… « Tre nya bilar brann i natt […]

Kommentera

