Mina drömmar

Foto: Bloggen.

Foto: Bloggen.

Jag drömmer om:

  • ett Sverige där brandkåren kan köra in i vilket område som helst utan poliseskort.
  • ett Sverige där jag kan köra in och tanka på vilken bensinmack som helst utan att mötas av brinnande släp och däck.
  • ett Sverige där offentliga politiska möte kan hållas utan sten och äggkastning.
  • ett Sverige där kritik av religion inte leder till dödshot, upplopp och självcensur.
  • ett Sverige där politiskt engagemang inte innebär hembesök av extremistgrupper.
  • ett Sverige där politiskt engagemang inte innebär risken att förlora sitt arbete.
  • ett Sverige där ett parti inte diskrimineras av media.
  • ett Sverige där ett parti på samma villkor som de andra får annonsera och framföra sitt valmanifest till väljarna.
  • ett Sverige där jag som väljare fritt utan störningar kan åka och lyssna på samtliga partiers valmöte.

 

Rösta den sjunde juni!     

                                 

SDS SDS SVD  SVD SVD SVD DN DN DN HD SDS SDS

3 kommentarer till Mina drömmar

  1. Herje skriver:

    Dröm på…

  2. Sune skriver:

    Jag behöver inte drömma din dröm – jag har upplevt den! Men det var länge sen nu. Och jag saknar den upplevelsen.

    Hur kan det ha gått så snett?!!

    Jo, jag skickade efter och har läst boken Hur Sverige blev en mångkultur. Den gav en bra bild av bakgrunden till dagens svenska läge.

    Men det slog mig en tanke: Det var alltså judar i Sverige som pressade på för en mångkultur i landet och … hur upplever de det nu, det som har hänt … de som lever …???

    Detta trodde de väl aldrig skulle ske? För det var väl inte så de tänkt sig? Muslimsk massinvandring i Sverige?

    Eller tänkte de: Om vi lyckas få alla muslimer i Israels närhet att komma till Sverige så slipper vi dem runt Israel? Då kan vi flytta dit ner och …

    Jag bara undrar …

Kommentera

