Skrämmande

Lyssna på Unga Muslimer i Sveriges radios P1 . Jag får kalla kårar.

Sveriges unga muslimer har bjudit in en föreläsare som uttrycker starkt fientliga åsikter gentemot homosexuella. Sheik Abdullah Hakim Quick som ska föreläsa på konferensen i slutet av april har sagt att homsexualitet ska bestraffas med döden. Omar Mustafa, Sveriges Unga Muslimer och Evin Rubar, journalist medverkar.

Omar Mustafa skyller allt på ”rasistiska bloggar”!

Studio 1


6 kommentarer till Skrämmande

  1. daniel skriver:

    smygislamiseringen av Sverige är livsfarligt.
    i Tjejtenien har de kommit längre och ryssland får nu uppleva dess konsekvenser.

    här är bilder på självmords kvinnorna
    http://lifenews.ru/news/18858

  2. granata1 skriver:

    Hej

    Min fråga till dig är: Varför tror du att detta är en kamp endast för Svenskar?
    Tror du på fullaste allvar att alla invandrare är galna, muslimer, terrorister, förtryckare, förtryckta, svenskfientliga, onda???

    Jag har växt upp med anti-homosexuella åsikter eller vad man ska säga, (via uppfostran) men jag har INGET emot någon vid detta tillfälle i mitt liv, förutom människor som har bildat sig en skruvad uppfattning OM MIG bara för att jag är invandrare. Vissa säger att det inte är något personligt men det är klart det är personligt. Varför kan man inte ta kampen mot Islamism tillsammans? Tror du att endast Svenskar är/känner sig hotade av Islamismen eller?

    Alla är hotade på ett och annat sätt.

    Nåja, Ha det bra.

  3. Hej, fråga ett, det tror jag inte och jag vet att detta inte enbart är ett problem för ”Svenskar”. Är jag svensk?

  4. granata1 skriver:

    Ahhh så man ska skriva i filosofiska termer här?

    Nåja, man tackar för ditt fina och utförliga svar.

  5. Tack själv! Svarade så gott jag kunde. Men jag håller med dig i det du skriver. Islam är ingen bra religion! Tyckte bara att det var kul att du utgick från att jag var svensk. Men det är jag i hjärta och själ!

  6. granata1 skriver:

    Då får jag be om ursäkt att för mina fördom där.
    Själv är jag inte så förtjust i att definiera mig själv efter nationalitet dock en liten tråkig vana att jag gör det med andra, som jag skrev till dig tidigare. Själv strävar jag efter att vara en människa i själ och hjärta.

    Njaaa…ingen religion är något att ha egentligen, speciellt inte dom 3 ökända (jude, krist, islam).
    Jag tycker man ska kämpa mot alla form av religiös extremism dock så ska man inte dra alla över en kam, många muslimer är det av ren vana, precis som att jag skulle skrika ut att jag är muslim utan någon närmre eftertanke eller ens förstå vad islam i grund och botten går ut på. Förstår du hur jag menar?

    Många har växt upp med orden; muslim, islam etc. och har ingen djupare kunskap. Jag tror att man måste börja lägga Islam (förväxla ej Islam med Islamism)åt sidan och diskutera och debattera alla muslimer (så kallade muslimer) och deras beteende. Det har mycket med idioti och kultur att göra och mycket lite med själva religion -en att göra.

    ha det gott

Kommentera

