Glad midsommar

Bloggen vill önska er alla, meningsmotståndare och sympatisörer, en glad midsommar!

2 kommentarer till Glad midsommar

  1. KL skriver:

    Tack för det , och jag önskar dig det samma !! Tack för ett underbart jobb🙂

  2. T skriver:

    Tack det samma!! Vid halv ett inatt satt jag och kopplade av på balkongen kom det 7 polisbilar och 2 ambulanser med blåljusen på i en himla fart. Det första jag tänker är att – Nu skjuter de igen och det skrämmer mig att det ska vara det första man tänker, borta är tiden då man tänker att det varit någon olycka eller att sker ett inbrott utan att det skjuts i sitt eget bostadsområde. Mycket riktigt, när jag tittade på nätet läste jag att det skett 2 skottlossningar inom den närmsta Timmen. Man blir rädd.

Kommentera

