Seger med mersmak men tråkigt efter matchen


Malmö FF besegrade AIK i fotbollsallsvenskan idag. 1-0-segern var rättvis och i underkant. AIK-anhängarna gillade – givetvis – inte resultatet och försökte få ur sig sin frustration. Bloggen tog några bilder och en filmsnutt.

Polisen med några AIK:are. Foto: Bloggen.

Polisen släppte inte ut AIK:arna förrän en stund efter matchens slut. Foto: Bloggen.

SVD DN Expressen Expressen

En kommentar till Seger med mersmak men tråkigt efter matchen

  1. Agon Mehmeti skriver:

    Du är en simpel rasist, vänligen flytta till Helsingborg och sluta intressera dig för MFF.

    -Agon

    ADM: 🙂 Agon min vän, hur hann du hela vägen ner till Förenade Arabemiraten efter matchen? Hur som helst, jag är ingen rasist, jag gillar ju dig. Jag har åsikter om takten (lite förenklat). Det måste jag väl få ha utan att utmålas som ett människofientligt monster?

Kommentera

