Rösta

Rösta och rösta rätt🙂

Röstning på Entre i Malmö. Foto: Bloggen

Röstning på Entré i Malmö. Foto: Bloggen

5 kommentarer till Rösta

  1. achmed skriver:

    Det gjorde jag! Inte rött, inte blått utan RÄTT!

  2. KarlOlof skriver:

    Ja, nu har man varit och röstat rätt.🙂

  3. UncleBob skriver:

    Ja ja måste erkänna: Jag röstade i likhet med c:a 30% av övriga Europa på ett samhälle JAG tror på och inget jag blivit påtvingad av politisk korrekt indoktrinering.

    Då, på söndagskvällen var valet enkelt: SD 2010!
    Jag är myndig och fullt kapabel att fatta egna beslut. Jag behöver ingen åsiktspolis för ett fatta ett sådant beslut.
    Det var felet ni gjorde: Kallade oss ”Rasister” och gav de röda lössen frikort att angripa vår kultur.
    Vi kommer att försvara det svenska samhället in i döden.
    Ni kan endast ta friheten ifrån oss genom att begå en våldtäkt på våra demokrstiska rättigheter.

  4. Vänsterguben skriver:

    Kollade valvakan, ett helt gäng ledsna schimpansungar i partitopparna! Ohly var gnällig och vrång som en liten gosse när han inte ville in i sminkbåset med valets segrare, men det verkade bli lite bättre när den totalitäre vänsterledaren fick ny blöja. De rödgröna fick också den ansiktsfärgen, men det klär det gänget bra faktiskt! Bara någon dag innan valet hade någon vänsterextremist vid namn Dror Feiler anfört en skränarskock vid SD:s torgmöte, men vad hände då i valet – hehehe! Ska döpa om gubben till Bror Failure istället, hans agerande hade såklart motsatt effekt än vad kamrat Failure tänkt sig – SD fick ännu fler röster! Även alliansen gnäller och åmar sig som ett osmort gångjärn, men man har ju såklart själv bäddat för denna situation – hade man diskuterat de självklara frågor som SD tar upp hade valresultatet sett helt annorlunda ut! Integrationens och invandringspolitikens katastrofala misslyckande med grova rån och våldtäkter, knark, övergrepp, krigszoner som Rosengård, Södertälje, Rinkeby, m.m. med skenande kostnader som följd har inget enda parti haft kurage nog att ta upp till rejäl diskussion! Nu måste ni etablerade politiker begripa att ni ska ta ert ansvar annars röstar vi bort er!! Innan jag röstar granskar jag samtliga partiprogram från början till slut, går runt i valstugor och diskuterar, närvarar vid partimöten, o.s.v. Det parti som har det program jag tycker är bäst för landet röstar jag på – och nu är det spännande, vad röstade jag på undrar ni läsare! Jag röstade på S förstås – men lade för säkerhets skull till ett D efter S för att värna om landets demokrati och folks säkerhet ute på gatorna! Grattis Jimmie, du var bäst och kom också med de skarpaste inläggen under valvakan! SD kan räkna med min röst i nästa val också, jag vill som väljare aldrig bli ignorerad! Har faktiskt röstat socialdemokratiskt fram till detta val! Såg på TV att socialdemokraternas valvaka mer likande en likvaka!

Kommentera

