”Pojkstreck” på Lindängen

Lindängen i Malmö.

Dagens bilder är hämtade från Lindängen i Malmö. Enligt tidningsuppgifter ska det vara ”Pojkstreck som gått för långt”.

6 Responses to ”Pojkstreck” på Lindängen

  1. Andy skriver:

    S****skalleungarna kan fan inte visa någon som helst respekt för andras egendom! Sverige är snart en enda jävla förort där ingen svensk går säker! Så fort jag har möjligheten så ska jag fly! Siste man tar flaggan med sig!

  2. Thomas! skriver:

    Är redan på väg från ”dårhuset” Sverige!
    Blir snart pensionär och säljer av allt och drar iväg till ett ställe utan muslimer inkl. ”damer i svart säck”! Jag kunde inte ens, i min vildaste fantasi, tro att mitt fosterland skulle förvandlas till en ”kloak á la arabland”!

  3. Thomas! skriver:

    Kan kanske tillägga, att jag har arbetat och bott i Saudi och konstaterade att Saudi Arabien inte är någon romantisk plats för ”följetongs-shejker” á la Rudolf Valentino eller Lawrence av Arabien, om nu någon fått för sig detta!
    Islam är nämligen helvetet på jorden!

  4. Tarzan skriver:

    Jag kommer ihåg när Lindängen byggdes omkring 1970 – men jag hade onda aningar om Malmö och flyttade till Lidingö 1974, jag har inte ångrat mig.
    TILL THOMAS! – kan jag säga du kan flytta till södra Spanien ett par mil från Kusten och du slipper araber regn och Sverige. Du kan odla citrusfrukter i din trädgård och äta gott och billigt på lokala restauranger

  5. svenne och dhimmi skriver:

    globala finanseliten med bla soros med flera, vill ha Sveriges tillgångar. för att få det har 7 klöverns politiker mutats och fått uppdraget införa okontrollerad massinvandring så sveriges samhällsskick blir ett kaoz. samtidigt skall svenskar förintas genom vanvård i äldrevård,sjukvård. svenskar skall konkurreras ut på arbetsmarknaden och i skolan, svenskar skall drivas till vansinne så de begår självmord. varför allt detta då? jo svenskar har arbetat i genarationer och byggt upp flera 1000 miljarder i pensionsfonder som AP-fonderna. det finns Uran i marken, bästa järnmalmen i kiruna, oändlig gratis vattenkraft, skog, bördig jordbruksmark, ädelmetaller. nu när oljan börjar ta slut , ser sig eliten efter nya sätt att tjäna pengar. sverige är en guldgruva som de vill plundra. hindret är de 7 miljoner etniska svenskar som finns kvar.

  6. svenne och dhimmi skriver:

    f(l)y int(e) från Sverige, då följer man ju sverigefientliga agenda. flytta istället till nån (k)ommun som int(e) tagit emot några utlänningar. (b)ättr(e) att kämpa emot och skapa en bätt(r)e sveri(g)e för våra (komm)ande generationer. (un)dvik stora kommuner och välj nån mindre kommun. i mellansverige finns kommuner som ännu är svenska och där invandrare inte vill bo.

Kommentera

