Kravaller och bränder på Lindängen

Polisen och räddningstjänsten har fullt upp i kväll. Som vanligt i Malmö nu för tiden.
På Lindängen är det massor med anlagda bränder. Först brann det i ett miljöhus. Räddningstjänst och polisen attackerades med stenar. En person greps.

En stund senare var det ytterligare bränder i containers, buskar och till och med en barnvagn hade antänts.

SKD SDS

4 kommentarer till Kravaller och bränder på Lindängen

  1. Peter Andersson skriver:

    Det här är kultur ifrån en högre stående civilisation,
    det här sakll Svenskarna snarast anamma enligt vår egen Statschef. Att man uppfostrar sina barn att inte bete sig så här är ju barbariskt.

  2. Eva-Marie skriver:

    Det är skam att sådant händer i Sverige där alla har möjlighet och ingen behöver gå hungrig.
    Det kommer närmare och närmare där man själv bor.

    Malmöbo som hatar den barbariska utvecklingen.

  3. Lindur skriver:

    Märkligt att du aldrig rapporterar om något positivt som händer i dessa delar av Malmö som du så ofta skriver om. Det är människor som agerar som du som sprider rädsla i samhället. Jag jobbar på Lindängen och vet hur fantastiskt engagerade de allra flesta som bor i området är. Synd och skam att du försöker få det att framstå som att alla lindängebor bär sig illa åt när det är några ytterst få individer.

    ADM: Du tolkar mitt inlägg väldigt konstigt. ”Alla Lindängebor”? Var/när/hur påstår jag att ”alla Lindängebor bär sig illa åt”? Jag skriver vad jag ser och hör. Inte ett ord av vad jag skrev är osant. Att låtsas som om dessa händelser inte förekommer frekvent är inte lösningen. Det är en del av problemet.

  4. Hulda skriver:

    Jag är inte sverigedemokrat men ser det muslimska hotet.
    Jag har en serie videoklipp om islam hos mig. Det skrämmer livet av mig.

Kommentera

