God Jul Malmös skattebetalare

En stolt Ilmar Reepalu berättade på senaste kommunfullmäktige-mötet var det satsas i Malmö.

Hela mötet 

5 kommentarer till God Jul Malmös skattebetalare

  1. Göran skriver:

    När man ser det här tycker man inte längre det är konstigt att folk blir rasister. Det är ännu konstigare om man inte bli det.

    Nog märker man med en gång varifrån hemtonerna hörs och vem man skall kämpa för, och vem man skall kämpa emot.
    I varje fall blir det inte för Fredriks gossar, vi lyfter den svenska blågula fanan.

  2. Tacksam för att jag inte bor i Malmö skriver:

    Härligt! Grattis Malmö!

    Reepalu och hans vänner önskar er ytterligare en god jul!

  3. anonym... skriver:

    vilka fysiska platser menar socialdemokraterna???

    Det handlar inte om att satsa pengar pengar pengar på probmet utan också engagemang och ställa krav på sina medborare i detta land! både etniska svenskar och icke etniska svenskar.

    tappar tron på politik och religionen har jag skippat för X – antal år sen, dock en längtan av barndomen då vi i detta land fick sjunga nationalsången på skolavslutning och sommarvisor i kyrkan innan sommarlov…. jag är inte etnisk svensk och anser mig inte känna att svenskar kränker mig genom den svenska nationalsången, snarare tvärtom, får gåshud när jag lyssnar på den då det är en del av min identitet!!!

    älskar Sverige i alla avseenden, både att ge och ta från vårt samhälle. rättigheter och SKYLDIGHETER

  4. […] God Jul Malmös skattebetalare […]

Kommentera

