Dagens bilder

Dagens bilder är hämtade från Sydsvenskan. Politik handlar om prioriteringar har jag hört.

20120322-130521.jpg

20120322-130530.jpg

3 kommentarer till Dagens bilder

  1. Jessica skriver:

    ”Avslag för SD motion om kommunalt djurhem”

    Vad vill SD med detta? Det finns väl viktigare saker än katthem. Det är väl bara att avliva (smärtfritt) herrelösa djur.
    /sverigedemokrat

  2. ddayperspective skriver:

    Nej ”Sverigedemokraten”…
    Jag tror du inte förstår att kommunalpolitiken faktiskt innehåller alla möjliga (och omöjliga) småsaker som man som ett minoritetsparti bör ha en uppfattning om! Sen förstår jag inte vad du kommenterar? Här var detfrågan om bistånd inom ÄO som kommunen förvägrat, men tillerkändes av Förvaltningsdomstolen…

  3. ddayperspective skriver:

    Vi ska engagera oss med de rätta synpunkterna i både kommuner och landsting, men FRAMFÖRALLT när det gäller rikspolitiken! Jag beklagar att mitt uppvaknande kom sent, men sedan valet 2010 kan jag lova att det genomgående blir SVERIGEDEMOKRATERNA så länge jag lever… För mina barns och barnbarns skull! De andra partierna håller på att förstöra Sverige helt!

Kommentera

