Då var det slut..

Hej alla,
Detta ni nu läser är mitt sista inlägg. Bloggen är från och med nu nerlagd. Detta då jag sett ljuset och inte längre hittar något att skriva om. Sverige är fantastiskt, det inser till och med jag med nu.

Eller så är det bara så att horribla anklagelser, hot, försök till misshandel (grov) och systematisk vandalisering av egendom fungerar.

Det var kul så länge det varade men nu rättar jag in mig i ledet och antar en politiskt korrekt åsikt i alla tänkbara och otänkbara frågor. Med andra ord: Ni vinner, jag förlorar! Grattis!

Det enda jag kommer att skriva framöver är möjligtvis en och annan inköpslista innan jag promenerar ner till min lokala ICA-handlare.

Tack för mig!

6 Responses to Då var det slut..

  1. Josefin skriver:

    Hejdå Jag beklagar att det slutar så här. /Josefin

  2. sqdsdfsg skriver:

    Du är ett fegt as och en förrädare. Trakasserier ska ju göra dig MER övertygad — inte skrämd till tystnad. Att du sedan offentligt lägger dig på rygg är bara så patetiskt att jag inte finner ord. Tragiskt.

  3. ÅMÅL skriver:

    Vad har hänt???

  4. Rim Rutsdotter skriver:

    Så synd, hoppas du ångrar dig. Förstår om du blir trött!

  5. Du gor de ratta, Sverige och Malmo ar forlorat som de ser ut nu. Kommer att hinnas koras i botten duktigt tills nasta val. Har uppskattat alla dina inlagg men man ser bara en repetition av allt som hander, om o om igen!!! Fucking tragiskt! Har mailat med dig for ngt ar sedan, jag ar fortfarande kvar utomlands och angrar inte en sekund att man drog 2006. Jag har flaggan, bara att komma forbi pa en ol! Mvh Padie

  6. AMH skriver:

    Att kasta in handduken är samma skit som att inte längre bry sig, och då är man en stor del av anledningen till varför det ser ut som det gör. Nu misstänker jag att du blivit hotad ordentligt och i så fall är det för jävligt, men det är bara att komma igen. Jag har fått ristade hakkors i ytterdörren och personer som stått och bankat på för, att som jag tror, slå ihjäl mig. Men det finns lösningar på sådana problem och sen jag fick ”hjälp” har de hållit flabben och numer har jag ett klisternärke på ytterdörren och det är ju märkligt hur avmagnitiserande det fungerar. Jag bor inte längre i Malmö utan huserar i Småland numera men om du vill så skicka ett mail så ska jag tipsa dig om hur du, om du nu råkat ut för sådan skit, blir hjälpt på traven, och det är 100 % lagligt och naturligtvis gratis!

    antivansterbloggen@gmail.com

    Kämpa på!!

Lämna en kommentar